Apa entry yang koi nak post dalam blog koi ni....semua dalam bentuk draft dan tak terpost post lagi...bila dibaca semula draf tu rasa macam tak cukup rasa..apa yang tak kena ntahlah...ada yang ade entry tapi gambarnya belum koi keluarkan dr henpon. Yang banyaknya entri setengah jalan...tengah syo…

Read more

Masa keluar rumah pagi tadi..lalu kat depan sekolah dekat dengan rumah koi tu...koi nampak bebudak tengah sibuk berlatih sukan...ada sukan sekolah tak lama lagi...zaman sekarang sukan sekolah buat awal awal tahun...zaman koi sekolah dulu sukan hujung tahun. Zaman koi sekolah koi mmg tak pernah am…

Read more
jom balik kampung menoreh getah..!
Pin it

Sekilo 7 hengget lebih hengkauu!! Mahal tu…. Kena pulak hari tak hujan2...panas sepanjang minggu...huhu...katalah sekali mengopek* dapat 50 kilo...kopek selang sehari maknanya sebulan 15 kali jual. Lebih kurang punyer congak...15 kali x 50 kilo x RM7.30 = RM5,475...dekat RM6000 sebulan...kerja pula…

Read more
“mzhany 1st GA”
Pin it

OLEH KERANA KOI TAKDE ENTRY NAK TARUK KAT BLOG KOI NI..MAKANYER KOI PUN JOIN LE GA ANJURAN MZHANY...SAPE NAK JOIN MEH SINI... SYARAT2 PENYERTAAN GA MZHANY ADALAH SEPERTI DIBAWAH... 1) Buat 1 entri dengan tajuk “mzhany 1st GA”...(DAH BUAT) 2) Masukkan banner kat atas ni dalam entry korang (DA…

Read more