Muka cantik bahasa menarik..
Pin it

Korang biasa tak tengok orang yang cantik...ayu...tapi bila sekali buka mulut...uuoiihhh. ..bahasa nya ala ala mat rempit gitu. ..biasa?...koi tak biasa dengar la pulak... Tapi kalau bajet ayu jelita sekali ketawa mengilai ala ala sundel bolong tu...yang tu biasa la dengar. Pada koi seorang pe…

Read more
DIY hanger tudung awning
Pin it

Haha…aci tak buat macam ni?… marah pulak penjual hanger tudung di luar sana atas perkongsian ini.  Tapi ini betul-betul murah hokey… Klip tu boleh dibeli secara berdikit dikit atau ikut bilangan tudung yang ada.  Koi tak banyak tudung awning keras… So…beli sikit je. Kalau nak ban…

Read more
Minda Magnet Rezeki 2014
Pin it

Akhirnya koi berjaya menyertainya MMR pertama untuk tahun 2014 setelah keinginan terpendam sekian lama. Terima kasih Ya Allah kerana memilih koi untuk mendapat ilmu ini. Hahaha…(gelak orang banyak duit). Walaupun En Suami menentang keras…tapi akhirnya dia redha je…sebab koi berkeras tanpa keke…

Read more
Anak buah bertunang...mak buah...
Pin it

Memang jadi lumrah kalau anak buah bertunang mak sedara nya yang sibuk lelebih. Hehe...ni anak sedara belah suami koi yg brtunang. Bukan belah koi...yg belah koi punya anak sedara...yg sulung baru umur 14 tahun. Seminggu koi dok ber kampung kat runah mertua koi tolong buat hantaran.  Niat koi nak…

Read more