Semalam 1 Julai... Genap la 9 tahun koi dan suami dinikahkan. .. Mudah mudahan akan terus bersama dan bahagia sehingga selamanya la.. Kalau pun salah sorang pergi dulu... Harap dapat menjaga segala yang ditinggalkan seperti masih ada hayat... Maknanya... Jaga la anak baik baik... Kalau ada d…

Read more
Sirih junjung done. .
Pin it

Beginilah kalau beranak kecik...buat kerja sambung sambung. Banyak benor iklan nya.. Kat bawah ni gambar sirih junjung yang dah siap. Yang ini dari rombongan lelaki...dengan tema purple. Pakai bunga sakura purple. Pakai ros dah cliché katanya lagi... Dalam pasu tu koi taruk span... lebar dan t…

Read more
Sirih junjung in the making...
Pin it

Koi tengah membuat sirih junjung untuk majlis pertunangan adik koi. .. Koi dulu tak bertunang pun...terus kawin je...sbb tu excited bila org lain nak bertunang. ..hahaha Okeh...koi buat sirih junjung ni pakai daun sirih artificial je...kenapa? 1. Malas nak cari daun sirih... 2. Buat pakai dau…

Read more
Cemburu?
Pin it

Read more