Al Quran
Pin it

Wahai teman yang kami hiburkan Quran itu wahyu Tuhan melalui lidah Rasul Kalam Tuhan membawa kebenaran... Mari teman dalami AlQuran...usah diragu tentang benarnya Pelindung hidup insan di dunia Agar insan bahagia abadi ...itu antara bait bait dalam nasyid masa mengaji kat taski …

Read more

Yeayy...suami koi dah balik kul 3 petang tadi...bawak balik ikan segar dari laut...Alhamdulillah...penuh peti ais..dah la peti ais kitorang tu kenet je... Kali ni banyak ikan cencaru. Kerapu sekor. Ikan kembung kecik2 . Pastu tak tau ikan apa tah lagi. Tanya juga...sotong takde ke?... Sotong mus…

Read more
Gubahan Lollypop
Pin it

Walaupun jenamanya bukan lollipop..tapi tetap juga kita panggil nya lollipop. So ini hantaran gula gula lolipop jenama berjenama. Hehe... Balut lolipop dengan kertas warna ikut tema...koi belasah je apa yg budak berdua tu beli..bila tanya nak buat apa benda ni. .? Masing2 jawab ntah...buatlah ap…

Read more

Hari ni 3 Mei genap la 37 tahun usia En. Suami koi. Muda lagi...koi tak bagi apa apa hadiah pun..sebab dengan keizinan koi utk beliau mancing kat laut...kira hadiah la tu. Kali terakhir beliau mancing kat laut naik bot masa anak sorang. Tahun 2008 rasanya. Alat alat pancing pun dah berkarat. Sempe…

Read more