Showing posts with the label gubahan bunga coklatShow all
Gubahan Lollypop
Pin it

Walaupun jenamanya bukan lollipop..tapi tetap juga kita panggil nya lollipop. So ini hantaran gula gula lolipop jenama berjenama. Hehe... Balut lolipop dengan kertas warna ikut tema...koi belasah je apa yg budak berdua tu beli..bila tanya nak buat apa benda ni. .? Masing2 jawab ntah...buatlah ap…

Read more
Coklat lagi...
Pin it

sebenarnya pagi ni koi ada terima emel...tanya pasal coklat..ringkas bebetul emelnya....tulis kat subjek jer soalannya...salam takde...say hai takde... oklah..biasanya..kalau kita guna coklat beryls ker...tulip ker...takyah campur apa2 dah...tapi ini untuk buat handmade chocolat yer....cuma cair…

Read more
tangkai lollichoc..
Pin it

baru baru ni dalam emel saya ada beberapa orang yang bertanyakan tentang tangkai lollichoc...kenapa asik tumbang...macam mana letak..masa bila nak cucuk tangkai..apsal susah benor coklat nak keluar dr mould...hehe...bukan kedekut ilmu bila lambat reply emel tu..tapi sebenarnya busy dengan kerja.…

Read more
Coklat Gubahan Bunga utk Siti
Pin it

saje sajelah nak tepek gambar gubahan bunga dari homemade chocalate...gubahan ni koi buatkan khas untuk majlis kawin anak sedara koi minggu lepas...modal nak buat gubahan serupa ini sepert di bawah: 1. 1 kilo coklat Beryl's -RM 15.60 2. sedikit coklat putih - RM 7 3. Pewarna merah (oil based…

Read more