2 bulan berPBE
Pin it

Selama 2 bulan koi pakai korset ni...memang terasa la perubahannya...  1. Keyakinan makin bertambah sebab badan makin slim kann  2. Postur duduk dan berdiri makin betul. Kurang dah membongkok. Bila postur dah betul..otomatik kurang la kebas atau sesemut pada kaki atau tangan...  3. Banyak sen…

Read more
Gubahan ferrero rocher..
Pin it

Bukan gubahan koi... Jumpa di fb dan koi rasa sgt menarik... Gold and cream... Yang pasti...takyah la berharap en.suami bagi... Sbb kalau minta coklat dia belikan coklat... Minta bunga... Nnt balik kampung...dia ajak singgah Air Hitam... " kata hari tu nak bunga...ha..pilihla..." …

Read more
Typo yang menyeramkan
Pin it

Eceh... Tajuk macam seram....hahaha... Takdela... Kadang kadang kesalahan ejaan boleh jadi bahan jenaka....

Read more
Bajet Shell out
Pin it

Haa... Sesejak koi rajin ke pasar ni.. Banyak la juga benda benda baru yang koi temui... Antaranya adalah benda dlm cengkerang coklat ni... Nama tak tau... Hari tu koi beli lala... Beli sikit je... Sbb anak2 kompom tak mkn... Suami koi alahan dgn seafood... Pastu..masa nak bayar lala...…

Read more