Tealife Pekan Nanas
Pin it

Last week MY bawa anak sulung pergi farmasi beli face mask. Suruh dia pilih sendiri, Cerewet sangat. Tak nak macam tu, Tak boleh macam ni, Yang ini tak selesa... Yang macam ni cikgu tak bagi pakai.. Lepas dah beli face mask...  Pergi la minum kat hujung barisan kedai tu.. Ni kali pertama la MY masu…

Read more
Kalkulator baru
Pin it

Yeayy.. Suami belikan Mama Yan kalkulator baru.. Kalkulator kesayangan Mama Yan ni dah mereng sikit. Butang tambahnya dah tak berapa berfungsi. Apalah erti kalkulator kalau butang tambah tu tak berfungsi dengan baik. Kalkulator ni MY beli pada tahun 2009, masa mula mula kerja sepenuh masa di tapak …

Read more
Sayur Meranti Masak Lemak
Pin it

masak lemak sayur meranti ni sama aje dengan cara masak lemak sayur sawi, kobis semua tu. anak anak suka kuah santan. Tapi sayurnya semua taknak makan. Anak anak panggil kuah lemak ni sup putih. RESEPI SAYUR MERANTI MASAK LEMAK PUTIH Bahan-bahan: 1 ikat sayur meranti sejemput ikan bilis - kisar 1 b…

Read more
Kenny Rogers Roaster, Angsana Mall
Pin it

Hari Sabtu kat Johor ni memang mana mana tempat pun ramai orang,  Dekat mall, Dekat taman rekreasi, Dekat panggung wayang, Dekat pantai... Sebabnya... Hari Jumaat staf kerajaan cuti, Hari Ahad staf bank dan swasta pula cuti, Hari sabtu aje la ada masa untuk bawa anak keluar berjalan,makan makan, me…

Read more