Monday, May 21, 2012

Bonsai Manik koiii....


camne koi boleh terjebak dengan kegiatan krastangan plak nih...??hehe...ni adalah bonsai manik yng koi cipta tatkala semua org dah tido malam tadi....hmm...pemilihan warna agak pucat...pohon tak cukup rendang....ok...next..kena bagi enhance colour...tambah ranting2 lagi supaya lebih rendang...

koi ni kalau buat benda macam ni..tak pernah bersungguh pun...dah siap..dah capai target...pastu dah tak buat lagi dah...tak senonoh betul pe'el...apapun...buat menda halus begini mmg ralit...tak sedar jer dah pukul 2 pagi...best2...

Target: nak bawak balik kampung Raub masa raya nnt...

6 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Ok la tu!
Aktiviti mcm ni mmg bagus dibuat time bulan posa sambil2 menunggu waktu berbuka, sambil menganyam (menganyam ke kita panggil? :D)..sambil tu bertasbih.

Nafisa81 said... [Reply]

haha,,kretip nyer kak...ralit ngat..lupa belum prepare makanan berbuka...

LydSunshine said... [Reply]

Nak tempah! Nak tempah... kekekeke.

diana said... [Reply]

untuk apa ni??

ekinashikin said... [Reply]

kasi warna terang lagi nti..hihi

Nafisa81 said... [Reply]

ini nak wat pokok bonsai drpd manik kak diana...buat hiasan jer...kerastangan

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??