Monday, May 21, 2012

Bonsai Manik koiii....


camne koi boleh terjebak dengan kegiatan krastangan plak nih...??hehe...ni adalah bonsai manik yng koi cipta tatkala semua org dah tido malam tadi....hmm...pemilihan warna agak pucat...pohon tak cukup rendang....ok...next..kena bagi enhance colour...tambah ranting2 lagi supaya lebih rendang...

koi ni kalau buat benda macam ni..tak pernah bersungguh pun...dah siap..dah capai target...pastu dah tak buat lagi dah...tak senonoh betul pe'el...apapun...buat menda halus begini mmg ralit...tak sedar jer dah pukul 2 pagi...best2...

Target: nak bawak balik kampung Raub masa raya nnt...

6 comments:

  1. Ok la tu!
    Aktiviti mcm ni mmg bagus dibuat time bulan posa sambil2 menunggu waktu berbuka, sambil menganyam (menganyam ke kita panggil? :D)..sambil tu bertasbih.

    ReplyDelete
  2. haha,,kretip nyer kak...ralit ngat..lupa belum prepare makanan berbuka...

    ReplyDelete
  3. Nak tempah! Nak tempah... kekekeke.

    ReplyDelete
  4. kasi warna terang lagi nti..hihi

    ReplyDelete
  5. ini nak wat pokok bonsai drpd manik kak diana...buat hiasan jer...kerastangan

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...

Post Terhangat