Tuesday, February 19, 2013

Angan nak beli oven baru..

Malam tadi En Suami koi repair plug oven koi...pastu test...taraaa....dah boleh pakai semula....

"Alaaaa...buat apa ayah repair.....Baru je nak mintak yang baru...."

"Mintak ajelah....bukannya tentu leh dapat pun...kalau dapat pun bukannya tentu nak pakai..."

"Ehh..pakai apa..."

"Pakai mendenya...kalau dah oven taruk bawah kabinet sampai basah kena air"

heheheh....

Thanks sweetheart....koi memain je nak minta yg baru. Bukan selalu pakai pun. Kalau yang rosak tu dapur gas ker...rice cooker ker...mmg koi ajak gi beli dan-dan tu jugak...tapi kalau takat oven elektrik tu takyah mintak baru la sbb sebenarnya kat dalam stor kat rumah ade lagi satu oven...oven kupu2 yang tenggek atas dapur gas tu...tapi pada hari kejadian tu takde mood nak ambik oven tu yang terletak di hujung sudut stor...

Inilah rupa oven cap kupu-kupu tu...tp bukan koi punyer...google mari

*** tulisan Biru dialog Suami koi..tulisan merah dialog koi malam tadi....

3 comments:

diana said... [Reply]

oven kupu2 tu kena pakai dapur gas lama tu..kalau yang dapur gas yang moden sikit nih tak boleh dah..api nak pelahan nye susah sangt.pelahan macam tak pelahan je..

Aju Mohit said... [Reply]

hihi ha dh boleh bakar kek dah yan, hmm rajin sungguh ;)

LydSunshine said... [Reply]

Oven kupu2 tu mmg antik. Heheh..

Selamba je Suami aok jawab kalo mintak pun belum tentu dpt. Hahah. Sempoi je. Takde dah nak kona-kona.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??