Monday, March 11, 2013

GDex or Gedix?


Balik dari kampung semalam tgk ada notification ni dalam peti surat. Apa bendelah agaknya nyer?? Shipper: Wipro. Apa dia Wipro tu pun koi tak pernah dengar. Call GDex suh hantar ofc dia kata tak boleh. Sender boleh saman GDex kalau pandai2 hantar kat address lain. Dia kena faks surat kebenaran dulu kat sender tanya boleh tak nak hantar kat alamat lain as per consignee requast. Semua proses tu amik masa dalam 2 ke 3 hari. Hehehe...lambatnya...koi dah tak sabar nak tahu apa yang dihantar dan siapa yang menghantar.

Kot-kot la ada menang peraduan..tapi dah lama gak tak hantar peraduan. Dan tak pernah pulak dapat pemberitahuan menang peraduan. Hahaha...sangka baik jer...ntah2 surat saman..tapi tak mungkin surat saman pakai GDex...dorang musti pakai Poslaju punyelahh...



harap2 rezeki yang menyeronokkan sebab hari ni koi merajuk!



5 comments:

  1. Gdex ni klu kt tmpt saya servis mmg hampeh

    ReplyDelete
  2. dah lama tak dengar nama gdex ni yan, skrg poslajuuuu hihi

    ReplyDelete
  3. dulu selalu pakai skynet...skang pun poslaju..

    ReplyDelete
  4. Bakpe aok merajuk ari ni? Bakpe? Bakpe? Ce kabo. Uih... berdebornya nak tau apa benda yg dihantar tu.

    ReplyDelete
  5. mmg x pernah pakai service ni hehehe

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...

Post Terhangat