Tuesday, March 5, 2013

The Wedding Breaker

Koi jatuh cinta lagi...tak sangka sungguh..setelah lama tidak mengalaminya ..tiba-tiba perasaan itu datang lagi...Oh The Wedding Breaker....sungguh tak sabar menantimu tiba...

ntah macam mana terbaca novel ni dalam blog sampai bab 30, lepas tu terus tergedik-gedik carik..pergi kedai MPH Jusco Taman U takde...badan Cemerlang Angsana kata baru habis....terpaksa lah order online melalui Karya Seni...Rasa tak sabar nak tunggu diorang pos kan novel tu.

Sebenarnya mmg dah lama tak beli novel ni..last beli 'Cinta Sang ratu' by Ramlee Awang Murshid. Tapi sampai skang belum baca lagi. Konon nak beli Bagaikan Puteri dulu sbb Cinta Sang Ratu sambungan pd Bagaikan Puteri, tp tak terbeli-beli lagi. Sejak dah beranak dua ni memang takde masa nak menghadap novel, sempat baca surat kabar dgn majalah jer. Tapi kali ni..tak kira....memang koi dah jatuh dgn kisah cinta Ariana Rose dan Tengku Adam ni...

Korang nak baca sampai bab 30 macam koi? sila ke http://fairytalesfromevelyn.blogspot.com/ tgk sebelah kanan tu...ada kotak "the wedding breaker" pastu klik la kat situ...

3 comments:

LydSunshine said... [Reply]

Mcm pernah ada filem hollywood dengan tajuk yg sama. Tapi jalan cerita mesti lain.

Nafisa81 said... [Reply]

@LydSunshine
lain kot..tp mmg tak sabar nih..muehehe

Razfira said... [Reply]

wahh byk lg tu novel x abes bace.. hehe

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??