Thursday, March 21, 2013

Tropicana Twister Live Love Life 2013 Contest

Dia kembali lagi..walaupun koi tak pernah menang apa-apa hadiah...koi suka masuk contest sbb cuma modalkan setem 80sen ajer. koi memang sangat suka minum Tropicana Twister ni..cuma masa preggy ni kurang sikit la...sbb takut paras gula naik.

Koi paling suka perisa epal...yg lain boleh jugak la...tapi lagi suka epal la...koi tak suka sgt yang oren tu sebab dia ada jus oren sebenar yang pd koi rasa macam hampas oren jer...hihihi...

Last year masa koi sibuk kumpul pembalut ni...bos pun siap bagi support. Siap bawak balik botol kosong kat opis..."Yan, kalau dapat hadiah kereta nnt kereta tu jual kat saya yer," kata bos....Iyolah sangat..ingat senang ke nak menang?


5 comments:

Aju Mohit said... [Reply]

emm best2 baru lepas buang 2 botol tropicana ni huwaaaaaaaaaaaa

Kesuma Angsana said... [Reply]

gd luck yer !

Papa Mifz said... [Reply]

mana tau rezeki kan...:)

diana said... [Reply]

akak pun suka masuk kontest.kontest yang tak guna modal besar la..rasanya dah banyak kali jugak la menang kontest2 nih..paling terbaru menang galaxcy tab...rasa macam nak join jugak la kontest ni.tarikh tutup pun lambat lagi..kan..

Nafisa81 said... [Reply]

kalau dapat...tu namanya rezeki Allah bagi...kalau tak dapat tak kisah pun...buat2 macam hobi jer..hahaha

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??