Tuesday, March 12, 2013

Viva himpit Myvi Depan Jusco Tebrau,Johor


Kuat betul rempuhan Viva tu sampai terpeleot Myvi tu. kesian Myvi tu...tak pasal2 jer..Agaknya mahal tak harga dash cam ni..macam menarik...hehe...kejadian ni berlaku kat JB, kat area depan Jalan Hospital Sultan Ismail, Jusco Tebrau, Jalan nak gi Kota Tinggi..

bende ni ada disiarkan dalam FB oh!Media...ramaila orang komen..cakap ni mmg dah dirancangkan. Haha...dapat ke kita agak ke mana Myvi tu nak terpelanting lepas kena himpit dan terlanggar pokok tu..kalau terpelanting betul2 depan kereta yang rakam ni..takke dgn dia dia sekali nahas.

Nilah orang kata malang tak berbau.

  
Inilah rupa keadaan Myvi yang disondol tu...
dalam ramai-ramai yang dok komen dalam FB oh!media tu..koi rasa adala sorang dua yang bagi komen tak beradab..yang melibatkan sentimen kenegerian. Kata 1 malaysia kann...takyah la cakap org negeri A ke, negeri B ker...

Sesuka hati je memonyetkan orang.

Walaupun IC koi berkod 06 yang menunjukkan koi lahir kat Pahang...tapi kereta En. Suami koi ber plet JLM manakala kereta koi pergi kerja pulak ber plet WXG. Alhamdulillah..walaupun bawak kereta plet KL di JB, setakat ni belumlah pemandu2 kereta di JB ni melayan kereta koi dengan cara yang kuno dan tak bertamadun macam sedara kat atas ni kena kan.

Kalau benda memang dah nak jadi...bawak atas angin pun boleh eksiden lah.

4 comments:

  1. biar betul sampai macam ni sekali !

    ReplyDelete
  2. suka2 nak komen, pikirlah dulu sblm cakap kan, sabor jela ngan org mcm tu

    ReplyDelete
  3. baru pas lalu tempat kejadian tadi... pasu bunga konkrit tu pecah berderai..patutla myvi tu rosak teruk

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...

Post Terhangat