Thursday, August 1, 2013

Buka Puasa kat Luar?

Dah lama sangat koi tak bukak puasa kat luar. Rasa nya kali terakhir 2 tahun lepas kot...Buka puasa ahun 2011, itupun sebab ofis punya belanja. Bos suruh jugak datang bawak family. Dekat Good Hope Hotel.

Buka puasa dengan anak kecik-kecik ni buat perut koi tak kenyang. Asyik berlari-lari je. Pening kepala. Nak makan pun tak tenang. Koi takut gelagat anak-anak koi mengganggu orang nak bukak puasa plak nnt.

Tahun ni lagilah tak bukak puasa kat luar. Dengan baby kecitnya. Dengan En Suami koi asyik balik lambat je. Memang takdelah nak buka kat luar. Selalu masak yang simple simple jer sebab nak masak macam macam ni tak sempat.

kadang tu beli lauk je kat pasar ramadan, nasi masak sendiri. Tu kalau dah tak sempat sangat la tu. tunggulah anak2 dah besar nnt, nak bawak diorang bukak posa kat luar. Insyaallah...rajin rajin puasa ye nakk...

2 comments:

pena rozie said... [Reply]

Seronok picnic (buka puase) kat luar....

ekinashikin said... [Reply]

sama lah..lma da x buka pose kat luar..klu beli pun kat param pastu mkn kat rumah je..

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??