Saturday, December 29, 2018

This is Stadium Larkin

Mama Yan tak minat tengok bola sebab dah lama kot tak tengok bola. Nama player semua dah tak kenal. Sejak ada anak ramai ramai ni memang tak pernah tengok bola dah...
Tak sempat dah nak luangkan masa untuk bola..

Anak Mama Yan yang nombor 1 suka ikut ayahnya pergi tengok bola kat stadium. Yang Nombor 2 tak minat tengok bola,..dia kata membosankan. Yang nombor 3 suka juga...tapi kecik lagi, kejap aje dah tersadai tertidor.

Mama Yan pernah sekali ikut dua kali je...buat rasa rasa...jadilaaa...
Untuk musim depan pun dah beli season pass juga.
So, sapa nak ikut kena baik baik dengan mama ye...
Sebab mama sangat berpengaruh untuk tentukan siapa yang dapat ikut ayah tengok bola..
hahaha











No comments:

Post a Comment

terima kasih la weiii...

Post Terhangat