Friday, October 25, 2019

Hampir berjaya....


Semalam jengah-jengah pokok jambu belakang rumah...
Alhamdulillah...
Dah nampak dah akar kat bungkusan tanah anak tut...
Hehehe... menjadi jugak walaupun tertinggal 2 step.
Satu tak kikis kambium, satu lagi tak sapu penggalak akar.
Takpe...
Lepas ni kita cuba lagi tanpa meninggalkan dua step lagi tu.
Maklumlah...
Orang teknikal ni reti pegang pita ukur, kalkulator dengan pen je...

Mudah mudahan berjaya la proses nak tanam pokok jambu ni kat rumah baru nanti....


6 comments:

norhidana said...

wahhh bestnya, menjadi lah tu..orang teknikal ni pun nampak gaya nya boleh jadi pekebun n petani moden ni

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Tetiba rindu Mak Kat kg..
Dia bab mengetut pokok ni memang terror.
Teringat kenangan pokok mangga rumah JB. Sobszzz...

mama tisya said...

tk lama lg tgu berbuah la utk dipetik

Ujie Othman said...

Wah..insya Allah moga berhasil.

Akak langsung tak pernah try tut. Haha

Sunah Sakura said...

wowww menjadi! nanti tunggu wak datang komen...hahahah

Sha Mohamed said...

Alhamdulillah.. semoga menjadi hasil usaha mama yan..

Klik! Klik!

Post Terhangat