Vellfire vs Vampire










Yang ni Vellfire. MPV mewah keluaran Toyota

Yang ini pulak namanya Mr. Vampire. 



Tapi setakat sebab gigi rongak...takyah lah cerai cik kak wei...yang penting, suami penyanyang dan bertanggungjawab k...
Vampire pun vampire lahh....





5 Comments

  1. Nanti boleh mintak vellfire satu kat suami

    ReplyDelete
  2. hahahaha pulak dah... habis tu sblm kawen ko x penah berbual ke dgn dia?

    ReplyDelete
  3. suruh dia pasang gigi palsu sudehhhh

    ReplyDelete
  4. Hahaha... adoiii tak tahu nak gelak ke nak carutkan.
    Gelaklah sebab penggunaan Bahasa Inggerisnya tu salah tapi sebab nak cerai ke tak pasal gigi tu rasa nak carut je

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...