Showing posts with the label coklat homemade untuk hantaranShow all
tangkai lollichoc..
Pin it

baru baru ni dalam emel saya ada beberapa orang yang bertanyakan tentang tangkai lollichoc...kenapa asik tumbang...macam mana letak..masa bila nak cucuk tangkai..apsal susah benor coklat nak keluar dr mould...hehe...bukan kedekut ilmu bila lambat reply emel tu..tapi sebenarnya busy dengan kerja.…

Read more
Cara buat Cornflakes Coklat
Pin it

raya dah nak habis baru sibuk2 nak buat kuih raya...haha..kuih yang koi nak persembahkan ini adalah kuih orang tak berapa rajin....kuih ni juga dikenali sebagai kuih raya takde oven...hmmm....sesuai untuk student2 di hostel dan juga kolej... Cara mencairkan coklat cara2 membuatnya adalah de…

Read more
coklat ketupat untuk rayaaaa....
Pin it

semalam hari minggu dan koi tak kerja...inilah projek koi kat rumah semalam..buat cokcolat...kiut takk??kiut kannn....macam tangan yang membuatnya...hahaha... sekilo coklat dapat banyak ni ajerrr.... inilah ukuran perbandingan coklat ni...kena kunyah yer...takboleh telan begitu saja..kang te…

Read more
Coklat Gubahan Bunga utk Siti
Pin it

saje sajelah nak tepek gambar gubahan bunga dari homemade chocalate...gubahan ni koi buatkan khas untuk majlis kawin anak sedara koi minggu lepas...modal nak buat gubahan serupa ini sepert di bawah: 1. 1 kilo coklat Beryl's -RM 15.60 2. sedikit coklat putih - RM 7 3. Pewarna merah (oil based…

Read more
coklat untuk Acha
Pin it

Bersempena dengan hari pertunangan anak sedara En Suami koi pada hari Sabtu ni..koi berhasrat untuk menyeponsor satu dulang hantaran pertunangan mereka…so petang tadi koi berhempas pulas la membuat atau coklat hantaran tu…tapi malangnya tak cukup sikit…so inilah hasilnya gubahan hantaran coklat koi…

Read more