langsir raya koi..
Pin it

Tahun ni buat pertama kalinya koi berjaya menghadiahkan rumah koi dengan langsir raya…haha..selepas 3 kali berhari raya kat rumah ni…kali ke 4 barulah dia merasa langsir baru…kalu tak amik langsir lama mak metua koi kat kampung jer… langsir raya rumah koi yang dah siap Ini semua kerana koi baru j…

Read more
kes ragut depan rumah koi
Pin it

Kelmarin amoi sebelah rumoh koi tu kena ragut depan rumoh…ish..ish..ish… dasyat bebetul gejala ragut sekarang neh…depan rumoh sendiri, siang siang hari pun diorang berani buat…memang berani lah anok melayu zaman sekarang neh…apa tuh? Melayu boleh?..hmmm…memang boleh sesangat lah… Nasib baik amoi …

Read more

video kat atas ni koi linkkan dari youtube...tgk dr gaya..dorng rakam dr handfon masa tgk balik cctv kat outlet... videonya dah hilang la pulak adess..kesiannyer budak outlet...sebab koi ni penah menjadi sebahagian dari keluarga al ikhsan...aku tau jugak la sesikit keadaan outlet ketika musim pe…

Read more
Api! Api! Api!
Pin it

Kelmarin, masa koi sedang berehat rehat pada waktu rehat dalam site ofis aku…tiba2 koi terdengar bunyi pop macam bunyi mercun pop…dan kemudian disertai dengan bunyi seperti bunyi bertih sedang digoreng di pasar malam… koi toleh ke belakang…api kebiru-biruan sedang membakar koi punyer DB...apa DB t…

Read more