hari tu koi sibuk2 nak berenti kerja...skang koi dah dapat keja baru dah pu...walaupun kompeni tempat koi baru bekerja ni tak se'gah' kompeni lama..tapi dalam masa seminggu ni koi rasa agak bahagia di sini... kalau nak banding memang tak patutla banding sebab kompeni lama tu dah bertapak …

Read more
kelas deco cup cakes
Pin it

last week koi pergi kelas deco cup cakes...untuk orang baru belajar cam koi ni...dapt hasilkan deco cam ni kira dah best gila dah ni..takde la susah sangat pun..tap koi rasa RM 160 agak mahal untuk kelas yang dihadiri seramai 5 orang dan peralatan pembelajaran yang tak cukup...main kongsi2 pulak...…

Read more
handmade chocolate - oreo
Pin it

semalam koi buat RnD coklat..cuba taruk inti bagi coklat-coklat koi..semalam koi try taruk biskut mini oreo dalam coklat tu...so pakai mould bunga rose yang besar sikit...ngam ngam jer dengan biskut mini oreo tu... biskut oreo kat tengah disalut dengan coklat siap dengan kacang badam cincang dan…

Read more
coklat untuk Acha
Pin it

Bersempena dengan hari pertunangan anak sedara En Suami koi pada hari Sabtu ni..koi berhasrat untuk menyeponsor satu dulang hantaran pertunangan mereka…so petang tadi koi berhempas pulas la membuat atau coklat hantaran tu…tapi malangnya tak cukup sikit…so inilah hasilnya gubahan hantaran coklat koi…

Read more