Showing posts with the label homemade chocolate untuk tempahanShow all
Cara balut bunga Coklat
Pin it

koi selalu mendapat pertanyaan dalam emel tanya camne nak balut bunga ni..nak pakai apa balut bunga ni...ari tu buka2 harian metro..jumpa mukasurat nih...koi pun snap gambo..pehtu upload la kat blog utk kita kongsi sama.sama...tp koi  snap pakai henpon ajer..gambor mungkin tak clear...kalo aokme …

Read more
Coklat lagi...
Pin it

sebenarnya pagi ni koi ada terima emel...tanya pasal coklat..ringkas bebetul emelnya....tulis kat subjek jer soalannya...salam takde...say hai takde... oklah..biasanya..kalau kita guna coklat beryls ker...tulip ker...takyah campur apa2 dah...tapi ini untuk buat handmade chocolat yer....cuma cair…

Read more
handmade chocolate - oreo
Pin it

semalam koi buat RnD coklat..cuba taruk inti bagi coklat-coklat koi..semalam koi try taruk biskut mini oreo dalam coklat tu...so pakai mould bunga rose yang besar sikit...ngam ngam jer dengan biskut mini oreo tu... biskut oreo kat tengah disalut dengan coklat siap dengan kacang badam cincang dan…

Read more