WW: Realiti Hidup Seorang Jurutera Awam
Pin it

Read more
Site Diary: Monthly Progress of Our Project
Pin it

APRIL 2018 MAY 2018 JUNE 2018 JULY 2018 AUGUST 2018 SEPTEMBER 2018 OCTOBER 2018 NOVEMBER 2018 DECEMBER 2018 There is nothing to say besides alhamdulillah... Segala puji bagi Allah yang telah mempermudahkan segala urusan penyiapan bangunan sekol…

Read more
First Day Kembar Sekolah
Pin it

Gambar dulu kat rumah.  Gambar lagi otw nak hantar ekolah Aktiviti wajib ibu bapa di hari pertama persekolahan anak anak. Skodeng! Hasil mama skodeng. Tahun ni dorang dah pindah ke rumah kedai. Alahaii...susah kot nak jemput. Kawasan busy tu.. Alhamdulillah..…

Read more
Koleksi Info Ibu Hamil
Pin it

Jumpa ni kat dalam page Info Ibu Hamil Ya Tuhan.. Ini pun boleh jadi soalan ke? Kalau dah nurse minta cukur tu... cukur aje lahh.. tak payah la susah payah PM page tu untuk tanya... Dah kenapa tak tanya nurse tu terus? Macam mana nak nampak dengan perut boyot?? hahaha...…

Read more