Bekas beras Tupperware
Pin it

Ada la sekali tu, tiba tiba je suami Mama Yan tanya... "Mama tau bekas beras Tupperware?" Mama Yan memandang suami dengan penuh kehairanan.. Dalam hati sudah bersorak...adakah si dia ingin menghadiahkan aku dengan bekas beras Tupperware ini? "Tahu...Mama kan ah…

Read more
Orang biasa... basikal muda...
Pin it

Sebelum berakhirnya cuti sekolah bulan lepas, Suami Mama Yan belikan anak anak basikal sorang satu... Aril dengan Mijan je takde yang baru sebab basikal Aril elok lagi... Mijan pulak baru nak masuk 3 tahun... Dia main push car dah la... Rupanya... Anak Mama Yan semua tak reti main …

Read more
Di sebalik tabir ...
Pin it

Nak up iklan ni bukan senang tau... Banyak kali selfie... lepas tu.. Pilih la yang paling bajet cun. Nasib baik la zaman sekarang tak payah hantar kat kedai nak cuci gambar... Kalau tak... Beribu la duit habis kerja cuci gambar aje...hahaha Harap jangan muntah tengok enty yang dipenuhi…

Read more
Entry pertama 2020
Pin it

Alhamdulillah... Dah hampir 2 minggu kita menutup tirai 2019... Tahun 2020 yang dinanti sejak 1991 akhirnya menemui kita... Takdr kereta terbang dan manusia berpakaian robot seperti yang kita bayangka masa kecil dulu. Alhamdulillah... Dipanjangkan usia kita berada di tahun 2020... Mama Yan a…

Read more