Oden segera
Pin it

Semalam MY cuba masak rempah oden yang beli kat Mek Siti Industries thru Shopee tu. Sebenarnya bukan la selalu sangat makan oden ni... So tak tau la rasa sebenar oden ni macam mana.. Pernah la sekali dua makan kat Arena Jusco Taman U.. Orang sekarang panggil AEON kot.. mana ada panggil JJ atau Jaya…

Read more
Wordless Wednesday : Cheesetat keladi
Pin it

Terjumpa gambar ni di facebook ....👇 https://www.facebook.com/Mell7707 Cantik sangat sangat... ni kalau dapat memang sayang nak makan...

Read more
Animail
Pin it

Datang lagi... Apa hal la suka sangat duduk dalam peti surat rumah ni?? Terkejut besar Mama Yan nak ambil bil dalam tu petang semalam.

Read more
Pancake segera Mek Siti
Pin it

Dah rasmi dah tepung segera pancake keluaran Mek siti ni buat sarapan anak anak... Senang je nak guna... Cuma tambahkan 2 biji telur, 2 cawan susu cair, dan 2 sudu minyak masak. Lepas tu pukul rata... Kemudian dah boleh masak atas kuali leper. Senang... Tapi..walaupun senang... Tergendala seketika.…

Read more