Pancake segera Mek Siti

Dah rasmi dah tepung segera pancake keluaran Mek siti ni buat sarapan anak anak...


Senang je nak guna...
Cuma tambahkan 2 biji telur, 2 cawan susu cair, dan 2 sudu minyak masak.
Lepas tu pukul rata...
Kemudian dah boleh masak atas kuali leper.
Senang...



Tapi..walaupun senang...
Tergendala seketika...
Sebab husband MY salah beli susu...
Kirim susu cair...
Tapi belinya susu pekat manis gak...
Sekali MY tebuk tin nak guna...
Membuak susu pekat keluar...
Okay... mood dah lari...
Terpaksa tunggu husband siapkan gunting rambut anak dulu baru pergi kedai...


Disebabkan mood dah lari...
Lupa terus nak ambil gambar penkek yang dah siap...
Blogger sangat lah...
Asyik lupa ambil gambar je...

Dalam paket tepung segera ni...
Ada juga disediakan sedikit madu untuk dimakan bersama penkel ni...

Tapi lepas mungkin tak beli lagi dah... 
Sebab sorang je anak yg suka...
Yang lain buat muka terkulat kulat...
Ye lah... 
Makan lempeng kosong cicah kari korang tu...
Tak western langsung tekak memasing...



 

8 Comments

  1. Sedapnya pancake cecah madu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap...tp anak anak tak minat. Diorang kata2...tak lalu makan benda manis pagi pagi

      Delete
  2. hahaha terkulat2 memasing yee..takpe lah, lepas ni buat kuah kari sebelah..nanti pancake cicah kuah kari..haha

    ReplyDelete
  3. Boleh beli tapi kena sediakan kuah pencicah baru tekak melayu gitu :) pun sodap kak.

    ReplyDelete
  4. Uish.. mudah sangat ni.. memang nak kena beli juga nie mama yan.. Berapa keping ye yang boleh dapat dari sepeket ini mama yan?

    ReplyDelete
  5. Uii sedap ni.. sekali sekala boleh buat bekpes western kannn

    ReplyDelete

Terima kasih, jap lagi MY approve ya :-)