Raya di perantauan
Pin it

Beli daun kelapa nak anyam kelongsong ketupat...  Angan angan ini berharga RM12 untuk 100 helai daun,  Cas penghantaran RM 3. Doakan Mama Yan berjaya merealisasikan angan angan ini...

Read more
Selamat Hari Ibu
Pin it

Mudah mudahan apabila tua nanti, kita jadi ibu yang tak menyusahkan anak anak. Ibu yang sentiasa mendoakan anak anak dan ibu yang tidak meletakkan anak anak dalam dosa derhaka.  Rosak plan nak ambil mak duduk dengan kitorang lepas raya ni angkara PKP.  Bila tiba masanya.. kita juga akan jadi tua.  …

Read more
Fazura pakai tudung tak gosok
Pin it

Fazura pakai tudung tak gosok pun tetap nampak cantik dan anggun.. Kalau kita ni... Setengah jam pulun gosok tudung siap spray awning bagi keras terletak, Pun tetap selebet...

Read more
Seekor budak hitam
Pin it

Ahad minggu lepas... MY jumpa kucing kat kedai masa tengah beli botol plastik.. Tiba tiba je ada kucing main main kat kaki... Terus duduk layan dia main main... Dia jilat jilat jari MY... Terus dukung... Tanya budak kedai tu.. Kucing siapa ni... Katanya takde orang punya... Terus tanya suami...  Bo…

Read more