Fazura pakai tudung tak gosok

Fazura pakai tudung tak gosok pun tetap nampak cantik dan anggun..
Kalau kita ni...
Setengah jam pulun gosok tudung siap spray awning bagi keras terletak,
Pun tetap selebet...



 

11 Comments

  1. pakai tudung tak gosok takpe asalkan konfiden..haha!

    ReplyDelete
  2. Fazura memang cantik.. klau kita tak tudung tak bergosok, mahu di suruh gosok semula. hahaha

    ReplyDelete
  3. Kalau PC yang pakai tudung tak berbisik mahu kena kutuk..

    ReplyDelete
  4. SA pun suka jer pakai tudung x yah gosok kalau pi memana kat area Seremban..

    ReplyDelete
  5. Muka lawa pakai apa pun lawa...klau kita mau selepat gamaknyer, ha2😆

    ReplyDelete
  6. Kan kak yan hahaha, kalau kita pakai macam fazura tu memang tak tahu macam mana rupanya hahaha, tapi fazura pakai helokkk pulakk.

    ReplyDelete
  7. Orang cantik paakai apapun cantik. Sopan imej dia dibulan puasa ni :) Alhamdulillah..semoga dia istiqomah :)

    ReplyDelete
  8. Cantik sangat beliau ini.. sweet..

    ReplyDelete

terima kasih, sila komen lagi :-)