Monday, June 17, 2019

Vellfire vs Vampire










Yang ni Vellfire. MPV mewah keluaran Toyota

Yang ini pulak namanya Mr. Vampire. 



Tapi setakat sebab gigi rongak...takyah lah cerai cik kak wei...yang penting, suami penyanyang dan bertanggungjawab k...
Vampire pun vampire lahh....





5 comments:

Warisan Petani said...

Nanti boleh mintak vellfire satu kat suami

dear anies said...

hahahaha pulak dah... habis tu sblm kawen ko x penah berbual ke dgn dia?

Sunah Sakura said...

suruh dia pasang gigi palsu sudehhhh

ajumohit said...

hahaha boleh pulak cenggitu

Mrs. A said...

Hahaha... adoiii tak tahu nak gelak ke nak carutkan.
Gelaklah sebab penggunaan Bahasa Inggerisnya tu salah tapi sebab nak cerai ke tak pasal gigi tu rasa nak carut je

Klik! Klik!

Post Terhangat