Wednesday, August 7, 2019

Wordless Wednesday : Gila cheese ..

1. Siput sedut cheese



2. Apam Balik Cheese

3. Cakoi Cheese

4. Kuih Bangkit Cheese

5. Pisang Goreng Cheese

6. Bahulu Cheese


7. Karipap Cheese

8. K Fry

9. Burger Cheese Leleh

10. Sos Cheese Bomb


Dah kenapa semua menu nak letak cheese?


9 comments:

Sha Mohamed said...

semua cheese.. yang siput sedut tu nampak mengancam dan luar biasa menariknya.. hehehe

norhidana said...

siput sedut tu mmg tak blh terima , takat bangkit cheese or pisang cheese ok lg tp kalau semua di cheese kan tak terima lak tekak jawa nih heheheh

AzianKhalil said...

Yang lulus kat tekak ni bangkit cheese je...itupun tak boleh makan banyak. Muak

adianiez AIDA said...

ha ha ha ha :)
kan, nape semua nak di cheese kan?
aida pernah dgr satu lawak la.
tak pasti kat mana tau. ofis ke, kat kampung ke...
"jual makanan and nak laku keras, buh jer cheese. ramai ler pembeli."
ha ha ha ha :)

Sayidah Napisah said...

alaaa akak tak masukkan cheese kek ke? sedap kott! hahahaha.

KFry saya tak pernah rasa lagi. teringin sebenarnya. nampak sodap bangettt! ehhee

Warisan Petani said...

Ada pulak siput sedut cheese.

Sheila Arshad said...

pada tekak saya..bukan semua benda boleh dicheesekan. Kadang-kadang menyampah dengan kedai-kedai makan ala-ala hipster yg segala mak nenek nak letak cheese. Kopok lekor pun ko curah cheese dah kenapa???

Kan ammi dah bebel

Suria Amanda said...

Pada SA x semua boleh di cheesekan..mmg nampak menarik tp hilang keaslian makanan tu..dari menarik terus jadi tak menarik untuk dicuba

Rodiah Amir said...

Rasanya orang Malaysia semua nak letak Cheese

Klik! Klik!

Post Terhangat