I will follow youuu....

Monday, April 27, 2020

Mihun versus Suhun

Ilmu selingan hari ni...
oo...suhun lebih baik daripada bihun..
tapi jarangla Mama Yan masak suhun semata mata..
selalu buat campur campur dalam masakan sayur je...

Dalam sambal goreng,
dalam kuah lontong,
dalam sayur tumis air kentang, fucuk dan suhun...
tu jelah...
dalam soto....suhun tu digoreng dalam minyak panas...
fuhhh...
alamak...bulan bulan posa ni cerita pasal makanan pulak..
dah la payah nak cari pasal takde bazar Ramadan.
hmm..
dah la...



4 comments:

Warisan Petani said...

Hari ini pn is3 masak suhun campur dengan sayur2.

norhidana said...

Patutla orang yang diet pilih suhun untuk ganti makanan berasaskan mee

Sunah Sakura said...

ooo suhun lagi baik dari bihun ekkk...tapi tak pernah nampak orang goreng suhun buat macam bihun goreng..haha

adianiez AIDA said...

kat bangkok ari tu, aida makan suhun goreng.
first time! sedap sgt, Yan.

Klik! Klik!

Anugerah Entry Popular