Showing posts with the label gigi geraham bongsuShow all
Periksa Gigi Aje..
Pin it

pagi semalam MY pergi cek gigi kat Klinik Amim Taman U, Sebab geraham bongsu MY ni dah berlubang, so kena XRay la untuk tengok kedudukan sekalian makhluk dalam mulut ni.. Gigi geraham hujung tu dah effect kat gigi geraham sebelahnya, so nak kena buang la gigi geraham tu melalui pembedahan.. Nak tak…

Read more
sakit gigi
Pin it

Dah 3 ke 4 hari koi sakit gigi sebenarnye..tapi taklah sesakit hari ni..kenapa sakit gigi? Tak gosok gigi ker?? Siapa cakap tak gosok...dah gosok 3 kali sehari dah pun...tapi dia nak sakit juga koi nak buat mana gaya?? Gigi koi ni walaupun tak putih melepak...tapi dari segi ketahanannya..InsyaAlla…

Read more