Showing posts with the label resipi pucuk ubiShow all
Tumis pucuk ubi
Pin it

Sebenarnya memang takde apa nak update kat blog... tapi kena la update juga.. Kalau tak nanti... Moodnya lari lebih jauh lagi... maka bertahun la nanti tak berupdate... berhabuk pula.. Nak disedut habuknya, vakumnya pulak tahan 30 minit he..hahaha Zaman kecik kecik dulu. pucuk ubi ni Mama Yan reti …

Read more
Resepi Pucuk Ubi
Pin it

Aktiviti petang cuti hujung minggu lepas... Sebelum bermulanya Ramadan.. kita bersihkan la habuk habuk, sawang-sawang dan rumput rampai sekitar rumah So, beramai-ramai la turun padang... Tolong mama cabut rumput kat belakang rumah. Kalau tak ramai yang tolong, Sebenarnya kerja jadi lag…

Read more
Resipi Cendawan Kukur dan Pucuk Ubi Tumis
Pin it

Assalamualaikum... Yer...belum habis lagi episod masak masak lauk dari kampung. Ni kelmarin punya lauk. Macam biasa la...ambik masa sikit nak mengarang. Ni pun kira ok la 3 hari je... Kisah koi bersalin anak nombor 6 ari tu...lagi seminggu budak tu nak setahun...belum sempat up lagi storynya.... …

Read more