Monday, January 13, 2020

Di sebalik tabir ...

Nak up iklan ni bukan senang tau...
Banyak kali selfie... lepas tu..
Pilih la yang paling bajet cun.
Nasib baik la zaman sekarang tak payah hantar kat kedai nak cuci gambar...
Kalau tak...
Beribu la duit habis kerja cuci gambar aje...hahaha
Harap jangan muntah tengok enty yang dipenuhi selfie.
Ni kejadian dalam kereta semalam..
Sementara menunggu majlis motivasi sekolah si Abang bermula...







Taraaa...
Siap dah iklan Mama Yan..
Dah boleh letak kat status whatsapp...
Kat FB dan IG.



Untuk orang yang bulu keningnya tak berapa subur macam Mama Yan...
Tapi taknak lah lukis kening beria sangat...
Pakai Mary Kay Volumizing Brow Tint pun dah cukup...
Dia macam maskara untuk bulu kening la kononnya...
Nak bagi nampak lebat dan lebih jelas
At least, 
Kalau tumpang selfie dalam henfon Vivo kawan,
Takde la kening kita nampak gondol je...

 Mama Yan pun tak suka sangat lukis kening siap conceal bagai...
Tak sesuai untuk kerjaya Mama Yan sekarang...hahaha
Lagipun...nampak macam lukis tatoo kat kening..
tak sesuai kot kat muka Mama Yan..
Muka orang lain nampak comel je buat kening conceal.
 Lain orang lain citarasa...ye dakk?
 

3 comments:

norhidana said...

tapi tetap tak berapa nmpak jugak kening MY tuh, tapi membantu jugak lah kan MK punya volumizing brow tint nih...

dana pun tak minat nk lukis kening beria siap pakai concealer bagai, lukis bagi nampak sikit2

Sunah Sakura said...

nampak manis gituuu walau touch up sikit2 je...

ray said...

that one thing yg ray x reti is to do the brows hahaha

Klik! Klik!

Post Terhangat