I will follow youuu....

Monday, February 24, 2020

Majlis bacaan Yasin dan Doa Selamat SAKJ Ibnu Sina

Ambik gambar sekeping dua je masa majlis pada 20.2.2020 yang lalu.
Segan pulaks...
Alhamdulillah...syukur yang amat sangat...
Sekolah yang kami bina bermula dari belukar kecil dan gaung..
Akhirnya telah selamat digunakan...





Tetamu semua makan dalam dulang,
VIP makan kat meja..
Mama Yan makan dengan anak 2 orang dan suami,
Meriah betul..
Macam majlis kenduri kahwin dah rupa...
Mudah mudahan...
Setiap kali perjumpaan ibu bapa...
Akan terus begini kehadirannya...
InsyaAllah...
Ni hujan ni...hari kerja pulak tu...
Kalau tak hujan mungkin lebih ramai lagi agaknya...

Licin kami berempat makan,
Tak tahulah sedap sangat atau lapar sangat...
Hahaha...


7 comments:

Sis Lin said...

Alhamdulilah....
Lama tak pi kenduri sekolah, sebab anak dah takde pi sekolah...rindu plak rasa...

norhidana said...

teringat kat johor memang selalu kalau ada majlis maulidul rasul ke apa mesti makan dalam dulang gini... kadang lauk sikit tapi licin... aduhai sedap nya...

mama tisya said...

meriah mkn dlm talam tu

Warisan Petani said...

Alhamdulillah

Sha Mohamed said...

Alhamdulillah.. lama tak ada orang buat makan dalam talam nie..

Sunah Sakura said...

alhamdulillah, pahala berterusan buat sekolah, tempat menimba ilmu sebagai ibadah...

Suria Amanda said...

SA x pernah lagi experience makan dalam talam ni...nak cuba laaaa

Klik! Klik!

Anugerah Entry Popular