Petugas Media dilayan Baik di Hadapan Istana Negara

Alhamdulillah...
Sebagai rakyat Malaysia ...
Rasa bangga sangat sangat tengok keprihatinan tonggak negara lepada petugas media.
Walaupun takde kerajaan,
Tapi kita masih punya YDP Agong,
Kita masih mampu hidup aman harmoni..

Mula mula dapat KFC



Team Xiaomi datang bagi powerbank.
Uniknya Malaysia



Paling mahal,
YDP Agong pun join menyuap sama.


Selain Milo, ada lori Saji dan Farm Fresh juga katanya...


Dan yang paling mahal,
Tentulah lunch box berisi lauk gulai tempoyak ikan patin. 



Terima kasih para wartawan dan petugas media yang sanggup berlapar, berpanas, berhujan, tebalkan muka, demi menyalurkan maklumat kepada semua..
Semoga Allah terus menerus memelihara keharmonian negara kita dan melimpahkan rahmat yang tak terhingga kepada YDP Agong & permaisurinya

Amin Ya Rabbal Alamin...

9 Comments

  1. kita pulak seronok dok teka esok apa agaknya menu diaorang dapat.. tapi itu pun ada jugak netizen yg tak puas hati, katanya kenapa dilayan istimewa sgt mereka bukan orang susah...
    netizen ni semua salah di mata mereka...

    ReplyDelete
  2. norhidana> diorang bukan orang susah, tapi pekerjaan mereka agak susah sebenarnya. Antara pekerjaan yang takkan masuk list adalah wartawan. penat woo...kejar berita, provoke orang untuk beri kenyataan, kena tebalkan muka, kena tahan maki....

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah dapat agung yang sgt baik hati.. tapi skrg ni ramai lak yang ambil kesempatan.. bukan reporter pun sesaje dtg..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah rezeki betul ye, semoga urusan wartawan di sana dipermudahkanNya inshaAllah.

    ReplyDelete
  5. suka tengok tapi menyampah yang menumpang sekali jadi wartawan sampai ganggu kerja wartawan dekat sana

    ReplyDelete
  6. Seronok sangat tengok layanan yang diberikan YDP Agong dan permaisurinya pada petugas media..

    ReplyDelete
  7. seronok pulak tengok..mekasih kak share kat sini..masa kejadian, saya tak sempat sangat nak membelek...huhuhu

    mereka sama2 bekerja keras untuk kedaulatan negara...yang dalam istana dan yang di luar istana...

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...