Jerawat dan puncanya


Mama Yan jarang ada jerawat...
Tapi kalau ada...
Selalunya ada kat dagu dan dahi je..
Kat pipi macam tak pernah rasanya...
Tapi kulit Mama Yan tidaklah flawless
Banyak pigmentasi...

Masa muda remaja dulu selalu ada jerawat kat hidung...
Atas hidung...
Dalam hidung pun pernah juga...
Sakit kemain rasanya...
Nak melombong pun payah...hahaha

Nak check ada rambut keluar dr telekung ke idak je...


4 Comments

  1. It's ok, still gojes lagi hehe

    ReplyDelete
  2. saya skrg banyak kat dagu, dah 3 bulan tak hilang2 lagi, doc kata ada hormon tak stabil. nsb part muka lain takda

    ReplyDelete
  3. kalo dekat pipi tepi telinga tu kira bahagian mana ek..hahahaha

    sekarang ade satu kat situ, sakit gilerrr

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...