Tuesday, September 24, 2019

Baru nak dapat nametag?

Lagi 2 bulan aje sekolah tadika..
Tahun depan dah naik darjah 1...
Bayar yuran dari hujung tahun lepas..
baru tadi dapat nametag...

Haishh...
tenang lah emak emak sekalian ye...

Ingatkan dah boleh bertenang dah dari kerja jahit nametag ni..
Ada lagi..?
Hmm..memang tak kuasalah mak nak oiii...
Rasanya dah sembilan bulan mengajar,
cikgu pun dah kenal semua anak muridnya...

Masa anak nombor 2 dulu..
lepas bayar..
Senyap sampai hujung tahun..

Tahan jugak la yang ni dapat lambat...
Tapi kalau dah tinggal lagi 2 bulan aje....
Takyah buat dah..
refund aje ye...




7 comments:

Sheila Arshad said...

cikgu kena tukar supplier dah tu... siput lagi laju

Warisan Petani said...

9 bulan
Macam tunggu baby

abuikhwan said...

Assalamualaikum,
Laaa ingatkan tempat saya je ada kes mcm ni. Rupa-rupanya sama je. Tanya cikgu, cikgu suruh tanya koperasi, tanya koperasi, koperasi kata supplier... apapun sabo je laa..

Ujie Othman said...

ish..teruk sgt tu.
lambat sangat, dah jadi membazir org bayar.

Sunah Sakura said...

mak ai lambatnyeeee

Nor Azimah Ali said...

Kenalah bagitau pihak pengurusan tu mama yan, dah 2x camtu, kenapalah cikgunya tak peka lagi.

Sha Mohamed said...

Ada juga pesen gini..
Baik refund je.. dah nak habis sekolah dah pun..

Klik! Klik!

Post Terhangat