Thursday, September 12, 2019

Jom bersenam!

Ni semalam punya evening walk...
dah hampir dua minggu tertangguh..
akhirnya berjaya juga pergi jogging dengan suami...
Terus pergi dari opis,
Bawak je baju sukan siap siap...
Sampai taman pukul 6 tepat,
so,
dapat la dalam 50 minit,
jadilahhh...
dah cukup lama dah tu...

Guna Apps JomRun

joging macam tak joging je...
banyak jalan...hihihi...
slow slow la...
takut terkejut pula segala otot, urat dan tulang temulang Mama Yan nanti..

Alhamdulillah,
Hari ni takdela rasa sakit sakit kaki ke...
sendi ke...

Cuba nak istiqamah jogging petang lepas office hour,
Tapi...
Hari ni dah tumpas dah..
Sebab jerebu teruk sangat hari ni...
Daripada nak sihat,
sakit pula yang dapat nanti...
InsyaAllah..
Akan bersambung selepas jerebu dah ok nanti...
Wassalam

4 comments:

norhidana said...

tak jogging tp buat briswalk pun menarik jgk kan petang2 tuh...

Sheila Arshad said...

kalau nak pergi ke pergi je terus. Kalau kata nak balik dulu...memang duduk relax kat sofa jelah kesudahannya.

Chaiyoookkkkk mama yan boleh

Sha Mohamed said...

Wah.. Mama Yan dah mula.. Sha nie tak tahulah.. Niat je.. Buatnya tak juga.. hahaha.. bilalah nak mula bersenam..

Sunah Sakura said...

da lama tak bersenam kat luar...

Klik! Klik!

Post Terhangat