Thursday, January 10, 2019

Hukum Mewarnakan Rambut


Ohhh....gitu...
Selesai satu kekeliruan.
Buat masa ni, maknanya belum ada keperluan lah untuk mewarnakan rambut.
Tapi...
Manalah tahu satu hari nanti...
Suami teringin nak tengok bini dia jadi Britney Spears ke...
Avril Lavigne ke...
Boleh la Mama Yan dye rambut...

Masa bujang dan jahil dulu sebenarnya...
Pernah juga buat kerja ni...
Buat sendiri je ...
Beli yang dalam kotak tu...jenama Shurah...
Duduk kat bilik air sorang sorang...
Padahal takde keperluan pun nak warna rambut masa tu...
Pergi kuliah pakai tudung...
Pergi pasar, pergi kedai makan semua pakai tudung...
Duduk rumah je tak pakai tudung.
Tapi sibuk nak warna rambut.
Feeling vogue dr vass sangat.
Dosa woi...
Semoga Allah mengampuni dosa hambanya ini...



2 comments:

aryan azra said...

itu la..walaupun uban dah mula memutih atas kepala nih tapi belum terfikir nak warnakan rambut lagi, sebab en.suami pun belum berbunyi apa2 hehehe

azian duduk dekat pahang ye, akak ni kampung dekat lanchang

AzianKhalil said...

Asal Raub, Pahang. Tapi skang duduk jb.

Klik! Klik!

Post Terhangat