Cornetto Rose Peach

Tengah viral aiskrim Cornetto Rose Peach ni di media sosial...
MY pun tak nak lah ketinggalan menikmatinya...

Alhamdulillah...
Memang sedap...
Baunya wangi...
Tapi tak la rasa peach pun..
Rasa vanila yang berbau peach + rose kot...

Sebelum makan..harusla buat video tik tok dulu..
Tapi..
MY segan dan malu pulak nak pos video tu...
Macam mana nak jadi influencer ni?
Nak pos video pun segan... hahahaha

Memang unik kan...
Sedap pulak tu...
Tapi orang yang ada menghasilkan benda yang manis manis macam MY, 
Tak boleh la makan selalu.
Makan sekali sekala boleh la...
Harganya RM4.20 di 7-11 ( seven E)..
Sebab tu lah takleh makan selalu..hahaha
 
Tulah dia kan .. pompuan..
Pantang melintas..aiskrim, coklat, makanan dan minuman sedap.
Laju je nak dapatkan...
Lepas tu... bising berat tak turun..
Hahaha...


 

14 Comments

  1. wah menariknya... mesti sedap tu... bunga ros lagi

    ReplyDelete
  2. Cantikkkk, Tertarik pulak tengoknya tuuuu..

    ReplyDelete
  3. kena cuba juga ni..esok nak cari lah ^_^

    ReplyDelete
  4. Cantiknya spek tu Yan.. dan orangnya pun semakin cantik, mungkin asbab dah vaksin aritu kot. Hihi..

    ReplyDelete
  5. tunjuk kat laki.. Nak cari eskrem ni. dia buat muka. Ha ha

    ReplyDelete
  6. Cantiknya aiskrim rose. Nak mencari jugalah nanti.

    ReplyDelete
  7. Cantikkk pulak aiskrimnyaa hahaha. Nanti nak try cari jugakk lahh

    ReplyDelete
  8. sedap aiskrim nii hahaha kena try juga siapa yang belum try lagi tu. sekali sekala lah katakan hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih, jap lagi MY approve ya :-)