The Merciless

 

Tajuk : The Merciless

Pengarah: Byun Sung-hyun

Produksi : CJ E&M

Tarikh siaran : May 2017

Durasi Filem: 120 minit

Bahasa: Korea

Pelakon :
Sol Kyung-gu sebagai Jae-ho
Yim Si-wan sebagai Hyun-soo


Cerita ni agak ganas untuk ditonton bersama anak anak... Tapi untuk orang dewasa, biasa biasa aje la. Pelakon perempuan pun tak ramai, tapi ada la juga. Ceritanya mengisahkan tentang seoarang polis yang buat penyamaran sebagai banduan. Dia terpaksa terima tugas tu sebab ketua dia dah janji nak lindungi mak dia dan biaya pembedahan buah pinggang mak dia.

Kemudian, mak dia mati. Dia sangat down dengan janji-janji ketua dia. Lepas tu dia mengaku kat ketua banduan tu dia adalah polis undercover. Keluar dari penjara, dia boleh masuk geng samseng pulak.

Cerita ni agak okay juga la untuk tontonan cuti cuti..
MY tengok di VIU.





1 Comments

Terima kasih, jap lagi MY approve ya :-)