Keringkan Kolam jommm
Pin it

Berjaya keringkan kolam ikan ni... Beria keringkan sebab nak clearkan semua ikan haruan yang ada... Nak letak benih talapia pulak.   Dah pernah lepaskan benih talapia 1000 ekor... Habis semuanya kena bedal dek haruan kat dalam tu. Tapi... bila dikeringkan...jumpa sekor je ikan keli.... hahaha

Read more
Resipi daging kicap bawang putih
Pin it

Sebenarnya jarang jarang masak daging kat rumah ni.. Mama ayah je yang makan daging.. Anak anak tak makan daging... Malas masak makanan yang takde sambutan ni.. Lagi satu masalah daging ni... Lambat sangat nak empuk. Nak masak guna pressure cooker, sikit sangat pulak. Kadang kadang Mama Yan rebus s…

Read more
Daily diary
Pin it

Semalam Mama Yan pergi Jusco Bukit Indah untuk beli selipar anak2... nak bawa anak anak payah sikit sekarang... sebab Covid ada di merata rata.   Sampai kat Jusco, terus ajak suami makan dulu... hehehehe... biasalah... makan adalah acara wajib kalau keluar dengan suami. Mama Yan ajak masuk Nandos. …

Read more
Mencari Cinta Sufi
Pin it

Alhamdulillah...berjaya memiliki hampir keseluruhan siri Laksamana Sunan. Tertinggal satu je lagi... Cinta Sufi. Suami asyik tanya sinopsis je, dia teringin nak baca, tapi dia sejenis yang sangat lambat membaca. Sampai bini dia ni ejek, membaca ke mengeja? Dia kata mesti best, sebab dia pernah bac…

Read more