Keringkan Kolam jommm

Berjaya keringkan kolam ikan ni...
Beria keringkan sebab nak clearkan semua ikan haruan yang ada...
Nak letak benih talapia pulak. 
 Dah pernah lepaskan benih talapia 1000 ekor...
Habis semuanya kena bedal dek haruan kat dalam tu.
Tapi... bila dikeringkan...jumpa sekor je ikan keli.... hahaha




 

12 Comments

  1. ohhh macam tu prosesnya.. baru tahu hehe :)

    ReplyDelete
  2. Haruan mkn ank nih kihkihkih. Patutlah abg ipar xsuka nak Bela ikan haruan dlm kolam πŸ˜…

    ReplyDelete
  3. Moga kali ini misi ikan talipia berjaya lepas dah takde ikan haruan.

    ReplyDelete
  4. eh.. mana perginya ikan haruan tu.. dah habis kena pancing ke mama yan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entahlah...takkan dah habis kena pancing kot..

      Delete
  5. wahh bermandi lumpur memasing. Semoga berhasil untuk projek ni. Aaminn

    ReplyDelete
  6. Ada pembantu senang la nak buat kerja,.

    ReplyDelete
  7. Wah! Seronoknya sambil buat kerja keringkan kolam, sambil main selut! Moga projek berjalan lancar.

    ReplyDelete
  8. Eh tinggal keli seekor? Mana haruan? Kesian talapia satu tak ada. Moga nanti berjaya ternak talapia banyak2...

    ReplyDelete

terima kasih, sila komen lagi :-)