Baby-G pink
Pin it

sesetengah orang minat kumpul jam buat koleksi, beli simpan dalam almari kaca aje, ada orang pulak, asal lawa je beli, ada orang memang suka matchingkan jam dengan outfit. ada orang langsung tak suka pakai jam tangan, Mama Yan? pada satu satu masa,  ada seutas aje jam tangan. Itulah jam tangan kat …

Read more
Nasi, telur, kicap
Pin it

Haishh... jangan cakap makan macam tu macam ni... Tak makan pun ada juga yang sanggup tau...hahaha Tapi bukan MY la.. MY wajib makan.. Kalau tak rasa nak makan semua orang. Jangan kata orang buat salah... Orang melintas pun kena marah...hahaha Dulu dulu masa baru kahwin memang pun makan macam tu. n…

Read more
Siakap Taman Pasir Putih
Pin it

Makan malam ni sebahagian daripada percutian 24 jam kami. Dah lama tak bawa anak anak makan nasi berhidang kat luar. Last makan kat luar macam ni bulan 4 hari tu kat Restoran Kemangi Pontian .  Lepas dari tu gasaklah berPKPKPKP sambung bersambung. Ni la baru dapat bawa anak anak makan kat luar semu…

Read more
Hadiah PDPR
Pin it

Alhamdulillah... PDPR telah pun berakhir dan digantikan dengan pembelajaran secara bersemuka.. lega betul rasanya.. Bukan la kita malas ajar anak, tapi kita mak mak ni tak terlatih untuk ajar anak. Lagi pulak kita ni bekerja dari rumah juga. Ada kerja pejabat, kerja rumah, dan kerja sekolah anak ya…

Read more