Tuesday, January 1, 2019

Koleksi Info Ibu Hamil



Jumpa ni kat dalam page Info Ibu Hamil
Ya Tuhan..
Ini pun boleh jadi soalan ke?
Kalau dah nurse minta cukur tu...
cukur aje lahh..
tak payah la susah payah PM page tu untuk tanya...
Dah kenapa tak tanya nurse tu terus?

Macam mana nak nampak dengan perut boyot??
hahaha...
Soalan cepu emas sangat tau..
cermin kan ada..
gunalah cermin.
Kalau takde cermin...
pakai camera henpon...tp jangan tekan 'record' pulak
Handphone takde kamera?
Suami kan ada...
Minta lah suami uruskan..
Suami pun takde??
Agak agak aje laaaa
Beli Shaver yang berkualiti sikit.
tak luka punya...
Pejam mata pun boleh buat...
bukan nak trim bercorak corak kann...

Anas bin Malik berkata : 
“Telah ditentukan waktu untuk kami memendekkan misai, mengerat kuku, mencabut bulu ketiak, mencukur bulu kemaluan dan kami tidak dibenarkan untuk membiarkannya lebih daripada masa empat puluh malam”. 
(Riwayat Muslim, Ibn Majah, Ahmad, Tarmizi, Al-Nasai dan Abu Daud)

tengok tu..
maknanya kena trim dalam masa kurang 40 malam
Kalau lebih ..
nanti setan bergayut kat situ...
hahaha..
Mama Yan pun tak apa hukumnya kalau lebih.

No comments:

Post a Comment

terima kasih la weiii...

Post Terhangat