Monday, January 21, 2019

Photobook vs Cuci Gambar


Berjaya juga akhirnya susun gambar yang beratus ratus keping
Masuk dalam album.
Dah lama cuci...
Tapi takde kerajinan nak masuk album.
Cuci punya lah banyak
Sebab masa tu ada promosi kat Pixajoy
Murah gila
Tapi tu la...
Cuci gambar keping2 ni,
Nak beli album lagi...
Nak beli kerajinan masuk album lagi...
Nak beli masa bersendiri lagi...
Kalau tak anak anak turut serta...
Adoiii...
Serabut mama nak oiii...

Lepas ni nak buat photobook aje.
Kat Pixajoy murah2 je...
Hari tu siap dapat free photobook. 
Bayar postage aje
Sbb tolong Vote pixajoy utk peraduan apa entah...
Setakat ni Mama Yan ada 3 photobook kecik2...
2 lagi Beli time promo...hehehe..
Dasar cheapskate.

Buat photobook pixajoy ni senang
Download apps,
Lepas tu susun susun je gambar kat komputer
Eh..kat henpon pun boleh juga.
Lepas tu upload 
Lepas tu bayar online
Biasa dalam seminggu la sampai produk.

Ni tengah menanti offer dan promo sempena CNY..
Confirm ada yang murah murah
So...apalagi..
Jom la log in beramai ramai


2 comments:

norhidana miswan said...

mcm menarik jgk tu kak... koleksi gambar aiyan pun banyak ni... mmg nk dibadikan jgk la kt kertas...

wahida said...

bestnya la haiii, tapi nak dapat kerajinan tu bila lah agaknya...huwaaaa

Klik! Klik!

Post Terhangat