Gigi Daun Gear

Pagi tadi...
lalu kat wall FB,
Ada kawan tanya apa dia 'gigi daun gear tu?'
then..ada kawan dia bagi komen hantar gambar kat bawah ni....
Ini prewel basikal ada gear ni...

lepas tu, sampai office..
Mama Yan pun baca news kat email...
barulah tahu kisahnya...

lakkkk....dah kenapa oiiii??
dah kali kedua pulak tu terjadi...
tersangkut objek pada penis
hadoiii...
kesian betul umat manusia zaman sekarang
Adakah ini faktor berleluasanya iklan ubat kuat?
Kemudahan akses pornografi tanpa batasan?
Atau dia kemalangan kecil...Terjatuh atas enjin motor? 

"Pada kes terdahulu mangsa juga pernah meletakkan objek berbentuk bulat ke kemaluannya yang sukar untuk dibuang seterusnya memaksa dia mendapatkan khidmat bomba."
Artikel Penuh : https://www.sinarharian.com.my/article/40679/BERITA/Tragedi/Tiga-kali-panggil-bomba-buang-objek-tersekat-pada-kemaluan
© 2018 Hakcipta Terpelihara Kumpulan Karangkraf

Sejenis komponen dalam enjin motosikal
 
ngeri nak bayangkan.



5 Comments

  1. malu bila ramai2 org dok tengok tu... tak paham betul lah manusia nih yek
    jenis napsu kuda ke napsu naga tu

    ReplyDelete
  2. erkk...adudu! terpengaruh kat mana la sampai ikut letak benda tu kat tempat yg tak sepatutnya.

    ReplyDelete
  3. Padan muka.
    Lepas ni letak ekzos moto pulak

    ReplyDelete
  4. homak aih.. dah kenapa gitu buatnya..
    macam-macam..

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...