Tuesday, July 2, 2019

Hantar Tender Sendiri....

Last week berhempas pulas siapkan tender sendiri...
kira sendiri..
tulis sendiri..
pergi bank certify statement..
Binding company profile...

Masa masukkan tender dengan company profile..
tak boleh nak gam sampul tu sebab tak muat..
Masa pun dah takde nak tukar tukar sampul...
aishhh..
Itupun sebelum keluar office dah suruh tukar sampul surat..
kalau tak sebelum tu...
saiz A4 je dibaginya..
entahlah..
dah berangan nak bernikah agaknya budak ni...
buat kerja asik salah aje..

dah sampul tak boleh gam..
Pakai selotape aje la...siap beli selotape besar...
berlari lari melintas jalan pergi kedai stationary..
ha lantak..
dah macam apa tender tu kena bungkus ...
takut sampul koyak sebab tak padan dengan isiannya..

pastu terus bawak kete sendiri menuju ke JKR Nusajaya dengan bantuan Google Maps la.
Kalau tak..
harusla tak sampai.
alangkan pakai gadjet pun masih lagi silap masuk jalan...
Alhamdulillah 
sampai gak akhirnya...
berjaya la juga tender tu masuk dalam tong sebelum pukul 12
Yang penting..
bila tender masuk tong..
Rasa macam batu besar kat atas kepala pun..
gone with wind..
hahaha








lawa betul landskap kat sekitar bangunan kerajaan kat Nusajaya ni..
tong sampah pun lawa...
tapi mama Yan takde jiwa landskap..
Tak minat dan takde tempat nak asah bakat terpendam (jika ada)


3 comments:

Mrs. A said...

Ialah cantik lanskap sekitar kawasan tu kan

Semua buat sendiri barulah puashati.

Anyway good luck ya

Farhana Jafri said...

hahaha fuhhh settle satu beban atas kepala. Cantik landskap dekat situ

adianiez AIDA said...

moga berjaya ye dgn tender tu :)
in shaa Allah.

Klik! Klik!

Post Terhangat