I will follow youuu....

Saturday, February 29, 2020

Jerawat dan puncanya


Mama Yan jarang ada jerawat...
Tapi kalau ada...
Selalunya ada kat dagu dan dahi je..
Kat pipi macam tak pernah rasanya...
Tapi kulit Mama Yan tidaklah flawless
Banyak pigmentasi...

Masa muda remaja dulu selalu ada jerawat kat hidung...
Atas hidung...
Dalam hidung pun pernah juga...
Sakit kemain rasanya...
Nak melombong pun payah...hahaha

Nak check ada rambut keluar dr telekung ke idak je...


4 comments:

ct cheery said...

It's ok, still gojes lagi hehe

ShirVen said...

saya skrg banyak kat dagu, dah 3 bulan tak hilang2 lagi, doc kata ada hormon tak stabil. nsb part muka lain takda

Sha Mohamed said...

Masih menawan dan comel..

Sunah Sakura said...

kalo dekat pipi tepi telinga tu kira bahagian mana ek..hahahaha

sekarang ade satu kat situ, sakit gilerrr

Klik! Klik!

Anugerah Entry Popular