Wednesday, December 4, 2019

Puteri Ayu Red Velvet

Macam macam resepi viral dan unik zaman sekarang ni...
Rosak diet gula Mama Yan...
Bacaan gula dah atas atas pagar...
So MY memang kurangkan pengambilan gula...
Sekali adik datang bawak makanan manis macam ni...
Hahaha...

Orang dah bagi takkan nak kata taknak pula...
Penat penat dia datang menghantar malam malam...
Kuih ni pengasuh anak dia yang buat.


Kejunya siap meleleh...
Melelh la bacaan gula Mama Yan..
Hahahaha...
Sedap sangat...
Masa ambik gambar ni baru makan 1 part...
Ketika entry ini dipublish...
Mungkin ia tidak bersisa lagi...
Hihihi

Mekasih ya adik adik...
Sedap makanannya...


3 comments:

norhidana said...

ingat puteri ayu yang comel2 tu, tapi rupanya macam kek redvelvet keju leleh... aduhai tengok pun dah tau mesti sedap... mana boleh kita tngok je mama yan oi.... dana ni pun risau bacaan gula, takut naik jugak kadang makan bukan kira sangat gulanya..telan je

adianiez AIDA said...

ya Allah!!!
sedap nyer oiii...

Sunah Sakura said...

aduhhh sedapnyaaaaaaaaaaaaa!

Klik! Klik!

Post Terhangat